חפש בבלוג זה

יום שני, 10 בינואר 2011

צפייה ישירה סדרות ישראליות HD

חגיגה בסנוקר - סדרות ישראליות
האם מותר להיכנס לאתרים של צפייה ישירה סדרות ישראליות HD?
את השאלה הזאת אני שומע דדי הרבה מהרבה בעלי מחשבים המחוברים לגישה לאינטרנט החופשי. לכאורה במבט ראשו ניכר, כי אם יש לך גישה לדבר מתוך ביתך הרי שמותר להשתמש בשירותיהם של אתרי צפייה ישירה סדרות ישראליות HD, אך מצד שני ייתכן ואתה נקל בבעיה משפטית לא פשוטה של זכויות יוצרים.
ובכן הבעיה אכן פתירה וקלה להפעלה, אכן חלק מהאתרים פועלים כחוק אך חלק אחר של אתרים אינו פועל כחוק ואף מרחיק את המשתמשים שלו מביצוע ושימוש חוקי וכדין של בעיות מסוג זה .
צפייה ישירה של סדרות ישראליות HD יכול להיות לעיטים מאוד מהנה ומספק, כאשר אתה חוזר מעבודה ומביט בסדרות טלוויזיה ישראליות כאשר אתה נוסע להנאתך ברכבת או באוטובוס.  את החוויה של ניצול הזמן לצפייה ישירה כמובן שמי שנוהג לביתו אינו יכול לנצל מפני שהוא עסוק בנסיעה רצופה ואין לו פנאי להביט אל עבר המסך המנגן את הסדרה שהוא הכי אוהב - כמובן כל עוד הוא אינו פושע גמור. לכן עלינו לנצל את הזמן וליהנות מאתרים אלו ניתן לעשות זאת גם דרך אתרים כמו מקו, רשת, קשת וכל השאר. אל תמהרו לפחוד משלילת זכויות יוצרים יתכן ואתם דווקא תורמים למאזן הפרסום שלהם ובכך פועלים להגדלת הרווחים של חברות אילו בעקיפין ולא במישרין.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה