חפש בבלוג זה

יום שלישי, 11 בינואר 2011

סדרות מקו

סדרות מקו נחשבות ביותר כיום בעולם הבידור הישראלי.

סדרות מקו מעל כולם(אילוסטרציה)

רבים מהאנשים גולשים היום באתרי מקו על מנת ליהנות מכל סל המוצרים שמציעה לנו חברת קשת הפקות טלויזיה. חברה זאת נחשבת לבין החברות המצליחות ביותר כיום בעולם הטלויזיה הישראלי אם לא לטובה והמוצלחת מכולם. רבים אינם זוכרים אילו סדרות הפיקה לדוגמא חברת רשת, אך חברת מקו נחשבת כיום לחברה המוגדרת כאימפריה, מעצמת רייטרינג מטורפת שכל רצונה הוא ללכת בעקובות החדשות והעידכונים הבאים של עולם הטלויזיה ולהציד באמצעות סדרות מקו את תוכניות השוות ביותר שהם מפיקים ובכ מוסיפים לעצמם תעבורה, או מה שמכונה בעולם הטלוויזיה רייטרינג. אנו נשמח מאוד לראות כיצד חברת מקו מוסיפה לגדול מפני שהנוכחות שלה עד כה בעולם הזה משמשת כיתרון ולא כחסרון. תוכניות איכותיות של מקו זכו גם להערכה אמיתית מצד העולם כולו כדוגמת הסדרה "רמזור" שזכתה בפרס הנכסף ביותר בו יכלה חברת הפקות או סדרה קומית מוצלחת בעולם לזכות וזה פרס האמי לדרה הבינלאומית הכי מצחיקה.
אנחנו באמת גאים בחברת מקו על סדרות מקו נהדרות שהם מפרסמים בכל כמה זמן מחדש כמו לדוגמא את התוכנית החדשה שלהם "בקרוב אהבה".

תגובה 1:

  1. מה זאת אומרת נחשבות? האח הגדול זו תכנית נחשבת? ב http://vipcelebs.co.il/productions כתבו שבקשת היה ויכוח מאוד גדול בשאלה אם להמשיך עם התכנית לעוד עונה. זה אומר משהו, לא?

    השבמחק